Friday, September 14, 2007

un nou viatge, un nou paisatge

doncs si, les coses canvien. s'ha acabat la relacio amb la jenn. si mes no, la sentimental. tot i el greu i el mal, sembla que podrem mantenir una relacio d'amistat. i aixo m'alegra.

he trobat pis. o millor dit, casa. o millor encara, un entremig. esta en un petit complex prop d'on vivia abans. cada apartament forma part d'una unitat de dos (com cases adossades); o sigui que nomes tinc un vei amb qui comparteixo paret. el lloguer es una mica mes car que el que tenia abans, pero el pis tambe es mes gros, amb millor vista. m'agradara. d'aqui a una estona vaig a buscar les claus i podre començar a portar-hi les coses. i diumenge, a ikea.

aquesta setmana m'he distret una mica de la feina, la veritat. entre els canvis i buscar pis, no he treballat tot el que calia. suposo que la setmana que ve, ja instal.lat, podre tornar a treballar amb ganes. m'haig de posar les piles abans d'anar a boston, on em tocara pencar mes encara. pero en tinc ganes, i suposara trencar amb la rutina lafaietiana, que tambe conve.

la resta, molt be. estic molt content amb el grup d'estudiants de linguistica que hem fet. fem feina molt interessant, pero tambe trobem temps per festes i risses acompanyades d'una mica (no gaire) d'alcohol. trobava a faltar aixo.

aviat començaran a baixar les temperatures. alguns arbres ja comencen a perdre fulles. i veurem arbres de colors. i estores de fulles. ja sabeu que m'agrada la tardor.

la setmana que ve intentare penjar alguna foto del nou pis...

No comments: